By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Da er det deg vi ønsker som vår nye kollega i vårt Supportteam i Lillestrøm.
Som kundebehandler/smarthusrådgiver vil du være med å bygge opp et nytt kundesenter som skal bli best i klassen på kundeservice.
Vi søker deg som ønsker å fordype deg i smarthus-markedet. Du er nysgjerrig på hvordan tekniske ting henger sammen og genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser.
Hvorfor ikke bli med oss i Datek Smart Home på vår reise inn i hjemmene til vanlige folk? Vi har som mål å få Norges mest fornøyde smarthuskunder.
Datek har lang fartstid innenfor IoT-løsninger og vi bruker nå den erfaringen til å bygge opp og satse innenfor et felt der vi mener vi kan gjøre en forskjell. Vi har gjennom de siste årene bygget opp en komplett smarthus-løsning som blant annet består av Zigbee hub og sensorer, plattform/backend og app (iOS og Android). Vi utvikler tjenester innenfor trygghet, strømsparing, helse med mer, i samarbeid med store norske og nordiske aktører.
Stillingen rapporterer til support manager og er lokalisert ved selskapets kontorer i Lillestrøm.
Kundesenteret har ansvar for å besvare innkommende henvendelser på chat, telefon og e-post, og er også involvert i en rekke spennende prosjekter.
Kundereisen og gode kundeopplevelser er det viktigste kjerneområdet i bedriften og er en viktig del av driften.
Vi er i en prosess der vi bygger opp alt fra bunnen av og ser etter en erfaren person som vil være med på å ta dette til rett nivå.
Hos oss vil du få muligheten til å utvikle deg
I Datek har vi fokus på at det er viktig å kontinuerlig opprettholde og bygge kompetanse, og alle får sette av tid til dette.
Vi har et årshjul med fagdager som holdes på tvers av alle selskaper i Datek, med fokus på å spre, dele og gi ny kompetanse, samt sosiale happenings for å skape samhold og åpenhet.
Hos oss vil du få mulighet til å eie egen bedrift gjennom vårt aksjeprogram for de ansatte.
Du vil jobbe i åpne og spennende lokaler for sosialisering på tvers av avdelingene, samt en god lunsjordning.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
Ønskede kvalifikasjoner
Dette er en spennende supportstilling i en svært spennende bedrift.
Om du vil vite mer må du gjerne kontakte Tommy eller Monica i Mastil.
Vi gleder oss til å motta din søknad og vi behandler søkere fortløpende!
Nøkkelord | IT, Kundeservice, Smart Homes, Support |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Support |
Arbeidsgiver | Datek AS |
Inngang Voldgata 8 Storgata 6 | |
2000 LILLESTRØM | |
Nettside | www.datek.no |
Tiltredelse | Snarest |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Lillestrøm |
Tittel | Supportmedarbeider |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Tommy Svendsen Partner og Rådgiver tommy@mastil.no +4796622717 |
Monica Skutlaberg Helt Partner og Rådgiver monica@mastil.no +4790020167 |